Szelence

Szelence

Hozzátáplálás I.

2017. június 20. - szelence.blog

Nos… Főzés…

Mint a receptes résznél láthatjátok, főzés terén az energiaminimumra törekvés elvét alkalmazom. Bár az internetről ömlik a lábam elé a sok csoda konyhatündér élete, borzasztóan irigykedek. Nekem erre nincs időm.  

Jóóóó, tudom. arra van időnk, amire akarjuk. De nem…

Kezdeti félelmeimet leküzdve megkezdtem a hozzátáplálást. Mondtam a férjemnek, hogy sajnos azt mondják, ha bébiételeket adok a kicsinek, akkor rászokik, és nem eszi majd meg a főztömet.

- Nem baj drágám, ahogy tudatára ébred, azt egyébként se fogja.

Van némi igaza, de

  1. hiszek a fejlődés csodájában.
  2. hiszek benne, ha csak az én főztömet fogyasztja, az a kép fog benne kialakulni, hogy az a jó. Csak kellő odafigyeléssel el kell érnem, hogy tizennyolc éves koráig senki másét ne kóstolhassa meg.

Szóval visszatérve, az egyik kedvenc receptem:

Fogj egy szép almát. Reszeld le (de ne héjastul), és tálald sok szeretettel.

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://szelence.blog.hu/api/trackback/id/tr9812608385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása